استقبال از فاطمیه | سال 1394
جلسه هفتگی هیأت شهدای گمنام مورخ 94/11/29 به مناسبت "استقبال از فاطمیه" با نوای حاج میثم مطیعی و برادر علی نهاوندی به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.
| ردیف | عنوان فایل | حجم | پخش آنلاین | دانلود | متن |
| ۱ | مادر یازده قمر می سوخت (روضه) |
8.98 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۲ | فاطمه تو امانتی، پیش پیمبرم نکن شکایتی | برادر علی نهاوندی (زمینه) |
7.34 MB |
دانلود | ||
| ۳ | وای از این بازی که تو با صبر حیدر می کنی (واحد) |
6.91 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۴ | از کربلا رفتم، دل تو حرم مانده | برادر علی نهاوندی (شور) |
2.48 MB |
دانلود | ||
| ۵ | تو کعبه ی دل مایی به یاد ماهم باش (نجوا با امام زمان (عج)) |
6.11 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۶ | [[ فایل فشرده ]] - کل مراسم هفتگی هیئت شهدای گمنام - مورخ 94/11/29 |
31.49 MB |
دانلود |

دیدگاهها(۴۰)
عالی بود اجرتون با فاطمه ی زهرا
من در کل سایتی کامنت نمیزارم ... ولی لازم دونستم کامنت بزارم در سایت شما و به شما بگم یک دنیا ممنوون .. که صوتهای مداحی حاج میثم رو آماده میکنید ... اجر تون با حضرت زهرا اجرتون با ابی عبدالله .. شهادت نصیب تون .. با روضه های حاج میثم میسوزم و اشک میریزم .. التماس دعا یا عـــــلی
سلام خسته نباشید شب بخیر.
با این افتضاحی ک بوجود آوردن فقط برای سلامتی حضرت آقا دعا باید کرد که سایش حداقل بر سرمون باشه اگر این نامردا دوباره جام زهر ندن به مولا و مقتدامون.
انشاءالله زودتر حضرت صاحب الزمان ظهور کنن و پرچم اسلام و سید علی خامنه ای با دست مجروح ب خدمت حضرت حجت تقدیم کنن. آمین.
اللهم عجل لولیک الفرج.
خدایا رهبر و مقتدامون و در پناه خودت محفوظ و سلامت و سربلند و پابرجا بدار و از گزند دشمنان محفوظ دار آمین.
التماس دعا.
آقایون! عزیزان! مسئولان محترم واحد صوت!
چرا صوت فارسی و عربی و ترکی مدافعان حرم شب دوم فاطمیه دانشگاه رو منتشر نمیکنید؟
یک فایل صوتی چند دقیقه ای نیاز به چندین روز تدوین دارد؟
چرا حداقل جوابی نمیدهید؟
چرا کامنت ها در این خصوص رو منتشر نمیکنید؟
بسیار عالی بود التماس دعا
عالی...اجرتون با حضرت زهرا(س)
حاج میثم همین مداحی های شماست ک مارو در مسیر عشق خدایی و ولایی پا برجا کرده.
اجرک عندالله...یا علی مدد
بسیار عالیه
خیلی عالی بود .نوحه ی وای از این بازی که تو با صبر حیدر می کنی واقعا زیبا بود از اقای مطیعی تشکر می کنم
ممنون از آقای مطیعی ،روضه هاشون واقعا عالیه اجرشون با مادر سادات