شب سوم محرم
جلسه عزاداری شب سوم محرم سال 1395 با نوای حاج میثم مطیعی و برادر وحید نادری، که در هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) اجرا شده است، به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.
| ردیف | عنوان فایل | حجم | پخش آنلاین | دانلود | متن |
| ۱ | دل های سوگوار فقط از تو گفته اند (روضه) |
12.36 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۲ | کیفیت ورود اسرای کربلا به شام و مجلس یزید (مقتل) |
13.2 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۳ | سرم رفته از بس، سرم داد زدن (زمزمه) |
5.01 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۴ | شده فصل میثاق دل با شهیدان | برادر وحید نادری (دم آغازین) |
2.31 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۵ | گمان نمی کردم دوباره برگردی، به خانه ام امشب ستاره آوردی | برادر وحید نادری (زمینه) |
4.13 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۶ | امید ماست همین اربعین و حرم (زمینه) |
5.21 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۷ | یا حسین، کاری کن یار تو باشم (شور) |
3.88 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۸ | سه ساله پس از رنج صد ساله، رسیده نفسهای پایانش (واحد) |
5.95 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۹ | ببین دختران شهیدان را که چَشم انتظار پدر هستند (برای دختران مظلوم شهدای مدافع حرم) |
3.02 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۱۰ | یک گل کنار علقمه فتاده (مظلوم) |
4.22 MB |
دانلود | ||
| ۱۱ | وای حسین | برادر وحید نادری (نوا) |
1.9 MB |
دانلود | ||
| ۱۲ | ای معنی نعم الامیر! مظهر «جهاد کبیر» (دم پایانی) |
6.49 MB |
دانلود | ![]() |
|
| ۱۳ | دعای پایانی مراسم |
4.08 MB |
دانلود | ||
| ۱۴ | [[ فایل فشرده ]] - کل مراسم شب سوم محرم سال 1395 |
70.98 MB |
دانلود |

دیدگاهها(۴۴)
حاج میثم تو رو خدا این روضه های بازو نخون پرده دوم روضت مارو مریض کرد
عزیزان گرداننده سایت خدا عزتتون بده ... خیلی عالی بود ... شعر دم پایانی و سبک و اجرا عالی بود ... دم دکتر رضوانی گرم ...دم حاج میثم گرم ...چقد حس خوبی به آدم دست میده وقتی میبینی شاعر و مداح و مستمع و خادم هیات همه نجابت در عرض ارادت به ساحت سیدالشهدا (ع) رو به نحو احسن رعایت میکنن ... خدایا شکرت ...
سلام دم حاج میثم گرم اجرش با سید الشهدا عالی عالی عالی .التماس دعا
سلام خسته نباشید واقعا.من از چند تا مداح نوحه های این شبارو دانلود میکنم ولی راحت ترین سایت واسه شماست.یا علی ممد
با سلام خدمت خادمان مولا حسین.انشاالله اجر همتون با امام حسین و شهدای کربلا.واقعا دمتون گرم و اما حاج میثم گرامی که هر شب دل ما رو به کربلا میبرن با سبک مداحی سنگین و شایستشون که حرف نداره و انشاالله اجرشون با سالار شهیدان باشه.التماس دعای فراوووووان.
هم حاج میثم هم آقا وحید و هم خادمان هیئت همگی اجرتون با امام حسین...
فقط من داخل هیئت احساس میکردم مردمی که میومدن یک دست تر بودن.امسال یک سری اشخاص جدید اومدن که البته همشون مهمونای امام حسینن،دمشون هم گرم اما مثل اینکه با فضای این هیئت اشنا نیستن.
خواهش میکنم به میون دار های هیئت بگید که حواسشون به اینجور افراد باشه.
مثلا دونفر لخت شده بودن.چند نفر به یک حالت وحشتناکی سینه میزدن که در شان هیئت امام حسین نیست.یک سری ها هم که الکی بالا پایین میپریدن.
خواهش میکنم نگذارید هیئت میثاق هم شبیه بقیه هیئت ها بشه.همونطور که حاج میثم گفتن:هدف از این هیت معرفت افزایی هست
باتشکر
هیشه دوست داشتم مراسم محرم دانشگاه امام صادق رو بیام ولی به خاطر مسیر نمیتونم . خیلی ممنون از این سایت . فقط ای کاش فایل صوتی سخنرانی رو هم بذارید.
خادمای هیئت خدا خیرتون بده
حرفی ندارم بگم...همه چی عالی
السلام علیک یا ابا عبدالله
به حاج میثم عزیز خدا قوت می گویم ان شاءالله در پرتو عنایات حق تعالی و امام حسین موفق باشی.