هر چقدر گریه کنم، سیر نمیشم حسین جانم
سوز دلِ ما رو ببین
منتظرِ تسلاییم
این همه شب منتظریم
هرچی بشه همین جاییم
چه خوشبختن
شهیدا که همه روی ماهتو دیدن
چه حیرون اند
اونا که مث من به شما نرسیدن
غم دوریت، چه کرد با من..
قبولم کن یابن الزهرا
خورشید اومد وقت طلوع
ماه تو رو تماشا کرد
حادثهٔ عشقت آقا
خون به دلِ غروبا کرد
خدا با ماست
محاله که یه وقت ما رو تنها بذاره
بیا مهدی
ببین این شبا رنگ ظهورتو داره
این یلدا، پایان داره
قبولم کن، یابن الزهرا
ای که نگات قلب منو
پاک میکنه قبولم کن
بی تو ولی دنیا منو
خاک میکنه قبولم کن
قبولم کن
شایدم به یه دردی توو راه تو خوردم..
قبولم کن
شایدم یه روزی به هوای تو مُردم...
به غیر تو،دل نسپردم
قبولم کن یابن الزهرا
هر چقدر گریه کنم
سیر نمیشم حسین جانم
من چجوری از غم تو
پیر نمیشم حسین جانم
حلالم کن
اگه از غم تشنگی تو نمردم
حلالم کن
اگه جونمو پای غمت نیاوردم
حلالم کن، آقا جانم
عزیزالله، یاثارالله
شاعر سه بند اول: میلاد عرفانپور
نغمه پرداز: سید مهدی حسینی
منتظرِ تسلاییم
این همه شب منتظریم
هرچی بشه همین جاییم
چه خوشبختن
شهیدا که همه روی ماهتو دیدن
چه حیرون اند
اونا که مث من به شما نرسیدن
غم دوریت، چه کرد با من..
قبولم کن یابن الزهرا
خورشید اومد وقت طلوع
ماه تو رو تماشا کرد
حادثهٔ عشقت آقا
خون به دلِ غروبا کرد
خدا با ماست
محاله که یه وقت ما رو تنها بذاره
بیا مهدی
ببین این شبا رنگ ظهورتو داره
این یلدا، پایان داره
قبولم کن، یابن الزهرا
ای که نگات قلب منو
پاک میکنه قبولم کن
بی تو ولی دنیا منو
خاک میکنه قبولم کن
قبولم کن
شایدم به یه دردی توو راه تو خوردم..
قبولم کن
شایدم یه روزی به هوای تو مُردم...
به غیر تو،دل نسپردم
قبولم کن یابن الزهرا
هر چقدر گریه کنم
سیر نمیشم حسین جانم
من چجوری از غم تو
پیر نمیشم حسین جانم
حلالم کن
اگه از غم تشنگی تو نمردم
حلالم کن
اگه جونمو پای غمت نیاوردم
حلالم کن، آقا جانم
عزیزالله، یاثارالله
شاعر سه بند اول: میلاد عرفانپور
نغمه پرداز: سید مهدی حسینی
نظرات