یادمه که بچهتر از الان بودم
اگرچه از زمونه حرف و سخن زیاده
این همه غم برای گریه شدن زیاده
اما همین که پیشتم از سر من زیاده
یادمه که بچهتر از الان بودم
تو روضه گریه کنها رو که میدیدم
توی دلم سوالای زیادی رو
از اسم رو کتیبهها میپرسیدم
مگه چطوری کشتنت؟ / که گریهشون بند نمیاد
یه روزی گریه کن میشم / منم اگه خدا بخواد
حی علی البکا / حی علی العزا
فی ماتم الحسین / شهید کربلا
سنگینه بار دوری پشتمو غم شکسته
از سنگ بی تو بودن بال و پرم شکسته
به هیچکی هیچی نمیگم اما دلم شکسته
چای ریزا آب حیات روضه رو
یه دریا تو یه استکان جا میدادن
خادمای روضه غذای روضه رو
با گریه دست سینه زنها میدادن
چرا گرسنه کشتنت ؟ / واسه چی تشنه جون دادی؟
با این سوالا دلمو / تو بچگی تکون دادی
حالا که سن من / یه ذره بیشتره
برای تشنگیت / دائم چشام تره
حی علی البکاء/ حی علی العزا
فی ماتم الحسین / شهید کربلا
شاعر ونغمه پرداز: رضا شریفی
این همه غم برای گریه شدن زیاده
اما همین که پیشتم از سر من زیاده
یادمه که بچهتر از الان بودم
تو روضه گریه کنها رو که میدیدم
توی دلم سوالای زیادی رو
از اسم رو کتیبهها میپرسیدم
مگه چطوری کشتنت؟ / که گریهشون بند نمیاد
یه روزی گریه کن میشم / منم اگه خدا بخواد
حی علی البکا / حی علی العزا
فی ماتم الحسین / شهید کربلا
سنگینه بار دوری پشتمو غم شکسته
از سنگ بی تو بودن بال و پرم شکسته
به هیچکی هیچی نمیگم اما دلم شکسته
چای ریزا آب حیات روضه رو
یه دریا تو یه استکان جا میدادن
خادمای روضه غذای روضه رو
با گریه دست سینه زنها میدادن
چرا گرسنه کشتنت ؟ / واسه چی تشنه جون دادی؟
با این سوالا دلمو / تو بچگی تکون دادی
حالا که سن من / یه ذره بیشتره
برای تشنگیت / دائم چشام تره
حی علی البکاء/ حی علی العزا
فی ماتم الحسین / شهید کربلا
شاعر ونغمه پرداز: رضا شریفی
نظرات