امید ما همه این است میرسی از راه
اومدم امشب هم
وسط میدونم
بشه صد سال بازم
پای کار میمونم
زیر نور مهتاب
پای این پرچم ها
منو دیدی یا نه؟
منو دیدی آقا...
بارون اشکام، دعای فرج خوند، دلم منتظر موند،همراه دلشکستهها
المستغاثُ، بک یابن زهرا، أغثنا أغثنا، ای ماه دلشکستهها
آقای ما که کشته شد
صبر من تمومه
جنگیدن تو سپاهتون
تنها آرزومه
امید ما همه این است: میرسی از راه
العجل
العجل
یابن رسولالله
برای این همه کشته تویی تویی خونخواه
العجل
العجل
یابن رسولالله
شاعر: دکتر محمدمهدی سیار
وسط میدونم
بشه صد سال بازم
پای کار میمونم
زیر نور مهتاب
پای این پرچم ها
منو دیدی یا نه؟
منو دیدی آقا...
بارون اشکام، دعای فرج خوند، دلم منتظر موند،همراه دلشکستهها
المستغاثُ، بک یابن زهرا، أغثنا أغثنا، ای ماه دلشکستهها
آقای ما که کشته شد
صبر من تمومه
جنگیدن تو سپاهتون
تنها آرزومه
امید ما همه این است: میرسی از راه
العجل
العجل
یابن رسولالله
برای این همه کشته تویی تویی خونخواه
العجل
العجل
یابن رسولالله
شاعر: دکتر محمدمهدی سیار
نظرات