پایگاه رسمی میثم مطیعی پایگاه رسمی میثم مطیعی، Meysam motiee ، گمنام ، Gomanm ، میثاق ، Misaq

متعاقبا اعلام خواهد شد.

مراسم بعدی از طریق این پایگاه

و صفحات اجتماعیِ رسمی، اعلام خواهد شد.

MeysamMotiee@

فارس نیوز: میثم مطیعی از اتفاقات پس از شعرخوانی عید فطر ۹۶ می‌گوید

 

 

خبرگزاری فارس، گروه مسجد و هیأت:

 

میثم مطیعی گفت: در شعر عید فطر سال ۹۵ خواندم: «ای دوستان که در صف اول نشسته‌اید، مردم هنوز چشم به راه عدالتند» و بعد سال ۹۶ خواندم: «ای نشسته صف اول، نکنی خود را گم»؛ فکر پشت این عبارت‌ها بود، اما بعد از آن، اتفاقات زیادی رخ داد.

 

میثم مطیعی به عنوان یک مداح تحصیل‌کرده، فعالیت خود را در عرصه کسب معارف دین از پای درس استاد اخلاق آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی آغاز کرد و حتی در اولین گام در موسسه مصابیح‌الهدی به عنوان موسسه حفظ و نشر آثار ایشان مسوولیت پذیرفت. او این‌روزها با مداحی‌های خط شکنانه خود بیشتر در اذهان مخاطبان جا باز کرده است در حالی که هیأت هفتگی و مداحی‌های مناسبتی او در رسانه‌ها به اندازه چند بیت سیاسی یا اجتماعی خوانده شده، برجسته نمی‌شود که البته براساس ارزش‌های خبری رسانه‌ها، این مسئله امری طبیعی قلمداد می‌شود. 

 

این مداح اهل بیت (ع) در دانشکده الهیات معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مشغول تدریس و تحقیق است، این روزها تصمیم گرفته است تا در موسسه آیین هنر حسینی به صورت تشکیلاتی و جدی‌تر به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و فرهنگی بپردازد. ساعتی را میزبان او در خبرگزاری فارس بودیم که ابتدا در جلسه‌ای با پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس شرکت کرد و در جریان تولید اخبار و فعالیت‌های خبرگزاری قرارگرفت.

 

برای مشاهده مشروح گفت و گوی حاج میثم مطیعی با خبرگزاری فارس (اینجا) را کلیک نمائید.

 

 

برای مشاهده و دریافت فایل تصویری این گفت و گو (اینجا) را کلیک نمائید.