(برنامه حاج میثم مطیعی در دهه اول محرم)
به نیابت از رهبر شهیدمان و شهدای جنگ تحمیلی
« عزاداری شب های دهه اول مـحرم »
سخنران: حجتالاسلام عابدینی
از دوشنبه ۲۵ خرداد تا پنجشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۵
(به مدت ۱۱ شب) - از ساعت ۲۱
مكان: تهران، میدان ونک
«هیأت آیین حسینی»
دیدگاهها(۲۹)
واسه سلامتی خودتون سه صلوات
سللام
نماز و روزتون قبول باشه
چرا قسمت گالری پاک شده؟؟؟؟؟
اگه بخوایم حاج میثم دعوت کنیم
از چه طریقی باید اقدام کرد؟؟؟
میثم عشقه
نفسش حق
عاشق حاج مطیعی هستم با صدای حاجی مشتاق شهادت دارم و آخر انشالله شهید میشم.
با سلام .خدا خیرتون بده امیدوارم خود مولا علی جوابتون بده .خیلی خیلی التماس دعا.
خدا خيرتون بده و اين سرباز ولايت را حفظ كنه
خداییش دل آدمو به درد میاره اقای مطیعی واقعا اقایی ، این شبارو حدر ندین حیفه .
خیلی عالی بود.
عالی بود. صدا و زیر صدا محشر. انتخاب زیر صدا واقعا متفاوت و عالی بود و کاملا سینک بود. چندین بار گوش دادم و هنوزم دارم گوش می دم. تاثیرگذار. این شعر مرا همیشه دیوانه کند ایوان نجف عجب صفایی دارد...
ناز نفست حاج میثم....عاشقتم