اجتماع بزرگ خونخواهی امام شهید امت
و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب
با رجزخوانی: حاج میثم مطیعی و سایر مداحان
هر شب ، از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰
مكان: تهران، میدان ونک
دستتون دردنکنه خیلی خوب است
با سلام وخسته نباشید وخدا قوت
اجرتون با حضرت زهرا(س)و امیرالمؤمنین(ع). واقعا بعد از حاج قاسم ،نفس گرم حاج میثم زندگی منو عوض کرد.
دست شمادرد نکنه انشاالله خداوند از بهشت برین به شما عطا بفرماید اجرتون با امام زمان و حضرت زهرا خیلی عالی بود ممنون
سلام علیکم.... جالب نبود!!!
اللهمّ عجّل لولیک الفرج لبیّک یا خامنه ای انشا الله پادشش رو بگیرید
عالی........فقط اللهم عجل لولیک الفرج......
دیدگاهها(۷)
دستتون دردنکنه خیلی خوب است
با سلام وخسته نباشید وخدا قوت
اجرتون با حضرت زهرا(س)و امیرالمؤمنین(ع).
واقعا بعد از حاج قاسم ،نفس گرم حاج میثم زندگی منو عوض کرد.
دست شمادرد نکنه انشاالله خداوند از بهشت برین به شما عطا بفرماید
اجرتون با امام زمان و حضرت زهرا
خیلی عالی بود ممنون
سلام علیکم....
جالب نبود!!!
اللهمّ عجّل لولیک الفرج
لبیّک یا خامنه ای
انشا الله پادشش رو بگیرید
عالی........فقط اللهم عجل لولیک الفرج......